SENIOR´S FAREWELL

On the last May 28th, the Senior 2019´s farewell took place, an event organized by tenth graders which aimed not only to see off the eleventh graders but also to honor their time as students of the school. The occasion included different types of activities, starting with a competition among groups, karaoke, a brunch, and closing with a gift, which included messages from friends and the parents of each eleventh grader. The day ended with the appreciation words from Luisa Ramirez who expressed gratitude for everything they have received not only in the event, but also in the years they studied in the institution.

DESPEDIDA GRADO ONCE

El pasado 28 de mayo, se llevó a cabo la despedida de la promoción 2019, un evento organizado por los estudiantes de grado décimo, el cual no solo buscaba despedir a los graduandos sino también homenajear el tiempo que estudiaron en la institución. La despedida incluyó diferentes actividades, iniciando con una competencia entre grupos, karaoke y asado, cerrando con un regalo, que incluía mensajes de amigos y los padres de familia de los estudiantes de grado once. El día terminó con las palabras de agradecimiento de la estudiante Luisa Ramírez, quien expresó su gratitud por todo lo recibido no solo en el evento sino también en los años que pasaron en la institución.